fredag 27 april 2012

UNDERBARA TRIWA


Gäääsp. Idag får jag äta upp att jag inte gick och lade mig i tid igår vill jag lova. Det var ju det där med lite egen tid som jag skrev om igår, så jag fastnade uppe framför dator. Sen kom M hem framåt midnatt och hade ett par jobbtimmar kvar så jag "sympatisatt" kvar med honom på kontoret och sen vips så var klockan halv två när jag kom i säng.

Sen vaknade lillskruttan till ett par gånger innan hon vaknade och tyckte att det var morgon på riktigt när klockan var 05. Gääsp, som sagt...

Lika så bra att gasa, så vi körde fixning och frukost i snabb takt och tog sparkcykeln (Maja) och vagnen (Sigrid) ner till biblioteket för att se på barnteater. Det var några förskollärare i kommunen som satt upp Hans&Greta och den var lite ruskigare än vad jag kom ihåg. Maja tyckte nog allt att häxan var liiite läskig. Sen blev det lunch på stan och en fika efter det.

Nu sitter vi och slöar lite Maja och jag och lillskruttan sover i vagnen.

Ha en toppenfredag och myyyys!

KRAM S.

Vad det gäller klockan på bilden så säger jag bara - kärlek, förälskelse, åtrå... Ytterligare en klocka som väckt "ha-begär" hos mig. Kommer såklart från Triwa (liksom bilderna ovan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare