onsdag 25 april 2012

NYA DOJJOR OCH IKEA


Jihoo! Vilken bra dag det har varit idag. Imorse drog jag och lilldockan till grannstaden för att hämta vännen och hennes lillskrot och sen var siktet inställt mot IKEA i Valbo. Man kan ju aldrig på förhand riktigt veta hur dagen skall bli när man ger sig iväg på shopping med två miniskruttor - det kan vara trötta, ovilliga, icke-shoppingsugna små bebisar (säkrast att ställa in sig på det) eller som idag två nyfikna, glada, pigga och nöjda små tjejer som gärna hängde med mammorna på IKEA (och som dessutom tyckte det var lika så bra att sova under bilåkningen så att mammorna kunde prata med varandra i hela meningar).

Turen resulterade i en full baklucka med garderobsattribut samt lite pyssel till veranda och uteplats (välkommen vårvärme!). Dessutom lyckades jag pressa in en sackosäck i bilen, mellan mammor och bebisar.

Jippi, imorgon är jag redo för att fixa i ordning allt och sen överraska Maja med en myshörna i den ena garderoben... 

NYA SKORNA DÅ?

Jag drog en riktig chansning och slängde på mig nya skorna imorse (brukar inte vara någon höjdare när dagen skall bestå av springande i affärer). Men det här är skorna med stort S. Jisses, vad sköna. Är helt säkert på att de här kommer att sitta på OFTA.

Nu ska jag krypa ned i soffan en stund med M och en kopp the...

TREVLIG KVÄLL!

KRAM S.

6 kommentarer:

  1. Oh, vad fina! Var kommer skorna ifrån?! Vilken sötis nedan :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack.. och de är dessutom underbart sköna vilket ju är plusplus :)! De kommer från munderingskompagniet och jag beställde de från Factory i Malmö.

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Ååååhhhhh vilka snygga skor, måste kolla in om de finns i min stl ;) och färgen är guuud så snygg! Ha en fin dag. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack Lena! De är toppen på alla sätt - hoppas du hittar ett par i din storlek ;)!

    Kram S.

    SvaraRadera

Besöksräknare