tisdag 24 april 2012

FJÄDRAR OCH TRÖTT MAMMA


Tack vare en tävling som jag såg på den här bloggen så upptäckte jag att butiken Lantliv hade en webshop. Det var ju nämligen där jag köpte det där fjäderörhänget som jag fullständigt förälskade mig i och sen tappade dagen efter...  Meeen det visade sig sen att örhänget minsann hade en kompis som låg och väntade... på mig. Nu tappar jag det aldrig.

För övrigt undrar jag vart energin jag hade igår har tagit vägen?! Idag är det en trött mamma som får kämpa för att få något gjort. Det är fortfarande garderobsprojekttagen som gäller och igår var pappa här och monterade upp de sista trixiga hyllorna, så nu är det bara upp till mig att resten blir klart (måla rundstav och skruva upp kedjor och ikeatrippa mig). Dessutom kan det vara bra om tvättmaskinen kan få rulla så att det finns något att lägga på de där hyllorna...

Kanske lusten infinner sig om jag surfar runt ett tag och beundrar sjalar till höger och vänster. Det är veckans obsession... Japp, jag kör på det!


TAKE CARE.


KRAM S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare