tisdag 10 april 2012

SNYGGINGAR

 
Har ju som jag skrev här en stigande craving efter byxor av alla de slag och nu såg jag precis att favoritnätbutiken Creative Lounge fått in de här snyggingarna igen. Stretchjeans från Circle of trust som sägs slimma och lyfta snyggt, bara plusplus alltså. Har känsla av att det gäller att hänga på låset om man är sugen på ett par av de här, då de är specialtillverkade efter kunders förfrågan. Själv tänker jag klicka hem de i en motivationsstorlek och hoppas att de blir kanon till sommaren (det låter lite klichéigt, men det ska gå).

Här skall jag strax ta itu med bokföringsarbete som jag i vanlig ordning skjutit upp till sista sekund (varför blir det alltid så?), men allra först så ska jag ladda med en kopp thé...

Ha en finfin kväll!

KRAM S.

Ps. Har materiell sorg här hemma efter att ha tappat mitt superdupersnygga fjäderörhänge som jag köpte på Lantlivbutiken i Leksand i lördags... Det var verkligen förälskelse vid första ögonkastet och det är supertrist att jag lyckades tappa det efter bara en dag i min ägo. 

2 kommentarer:

  1. Nej, vad tråkigt. Det var ju jättefint! Du skulle ha köpt två. ;)

    SvaraRadera
  2. Tappade det på den lilla promenaden hem från er i söndags... Suck, supertrist!

    Kram!

    SvaraRadera

Besöksräknare