måndag 28 maj 2012

SMAKRÅD VAR DET JA

Ahhh, vad svårt det är att försöka ta kort på sig själv och få till en någorlunda rättvis bild av hur kjolstycket ser ut på. Men den här kjolen är hemma hos mig på prov nu och jag gillar den, men är ändå lite osäker eftersom jag aaaldrig har ägt en långkjol. Det är ju verkligen superskönt, svalt och fladdrande och lite härligt romantiskt så där... Och som sagt, jag gillar den (trots att M lite diplomatiskt tittade på mig och sa "ja, det är inte det snyggaste du har...")
Här är då en ganska mycket proffsigare tagen bild på kjolen ifråga (utan små bebishuvuden som försöker krypa in under den). Färgen är lite turkos/orange/ljusbrun och väldigt snygg till en vit enkel överdel (eller ett orange dito som jag också testat till). Jag kan dessutom säga att kjolen och mitt fjäderhalsband som jag visade här liksom redan utvecklat ett kärleksförhållande, och jaa, jag kan nog vara helt ärlig och säga att det lutar åt att jag för första gången skal bli ägare till en långkjol...

Men jag är ändå nyfiken

VAD TYCKER NI?

KRAM S.

Pssst, fick en sån bra morsdagspresent från mina tjejer igår. En anmälan till tjejmilen och tillhörande familjemyshelg i Sthlm. Sååå roligt eftersom jag senast i lördags sa till min goa vän M att jag verkligen ville komma igång med löpningen. Nu är det bara att knyta på sig skorna och sätta igång, det finns ingen tid att förlora - om tre månader ska den där milen springas och gärna på under timmen...

8 kommentarer:

  1. Jättesnygg tycker jag! Väldigt snyggt ihop som du gjort! Nu fick jag också ögonen för den:) kul att du hittade till mig, så hittade jag din fina blogg. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, den är ju inte så dum ;)! Tycker absolut du ska testa den - superhärlig att ha på sig (jag måste bara vänja mig lite vid att den är lååång).

      Vad roligt att du hittade hit och tack för dina snälla ord!

      Kram S.

      Radera
  2. Absolut en keeper, riktigt snygg! Äh, maken ville nog bara kunna spotta in dina snygga ben ;) Långkjolar, klänningar är jätte fina & sköna sommarplagg.

    Var kommer din snygga oranga topp ifrån som du hade till favvohalsbandet?! ;) Riktigt snyggt ihop! :)
    Avis på att du har det fiiina fjäderhalbandet med!

    Ack, om man fick gå på party varje helg så man fick mer användning för allt snyggt tingel tangel :)


    Härlig dag på dig!
    Kram Tess

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, hi - det är så mannen tänker alltså, då kommer det ju i en annan dager ;). Toppen kommer från American Vintage och de är världens bästa bastoppar. Jag köpte mina första för 5 år sedan och har tvättat de hundratusengångerminst och de är fortfarande perfekta i sömmar och färg.

      Jaa, håller med dig - det har varit lite dåligt på partyfronten efter åååår av graviditeter och amning... Men den här sommaren är min :)!

      Ha det bäst!

      Kram Sandra

      Radera
  3. Jag håller med ovanstående - behåll den absolut! Såååå snygg!! Jag har heller aldrig ägt en långkjol, har på tok för korta ben så långkjolar blir alltid alldeles föööör låååånga :(

    Bästa morsdag presenten jag någonsin hört talas om, guud va roligt och mysigt :)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då gör jag det - behåller alltså :)! Tack för dina positiva ord...

      Och ja, jag är nöjd med presenten - behöver en spark i baken att komma igång...

      Ha det så gott!

      Kram S.

      Radera
  4. Behåll!!! Jättesnygg ju. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, hi - då kommer jag förbi och svänger med den kring benen någon dag :)!

      Kram S.

      Radera

Besöksräknare