lördag 12 maj 2012

HEMMA HOS TINA HAVMøLLER






Bilder: Bo Bedre

Vilket UNDERBART danskt hem. Jag blir helt lycklig av bilderna. Sååå ljust... Och så fräscht... Enkelt och avskalat men ändå inte kliniskt och opersonligt. Inslagen från naturen - fårskinnen, älghornet och trädetaljerna gör det varmt och ombonat. Det finns mycket i de här bilderna att inspireras av...

Själv blir jag sugen på att flytta ner Majas vita puff till tv-rummet och slänga på ett svart fårskinn, ett renhorn ligger i källartrappen redo att sättas upp i sovrummet (halsbandsförvaring) och den där tavelväggen har jag väl haft i tanken i eeevigheter.

Bilden med bambustegen som sjalförvaring lägger jag också i inspirationsmappen för framtida bruk...

Och sen, fjärilslavendel, fjärilslavendel, fjärilslavendel. Tänk om det bara kunde bli lite värme så jag kunde/fick lust att omringa vår uteplats med denna härliga blomma.

Som sagt, det finns mycket att inspireras av i de där fantastiska bilderna!

KRAM S.

2 kommentarer:

  1. Ja vad säger man! Vilken fantastiskt hem, skulle kunna flytta in på stört, möblerat och klart ;)

    Kram

    SvaraRadera

Besöksräknare