torsdag 17 maj 2012

BYE BYE


Väskan är packad. Vinet är nedstoppat. Barnen är pussade och sönderkramade och mannen likaså. Snart går tåget som skall ta mig och älskade vännerna på en uuuunderbar weekend i storstaden. Sova heeela natten (förutom den när vi ska dansa heeeela natten), äta lååång hotellfrukost, spa:a oss, äta god mat, dricka gott vin, shoppa, fika och bara njuuuta!

Men en liten klump i magen har jag (som jag vet, försvinner bara jag kommer iväg), men det är ju första gången jag lämnar lilla Sigrid längre än någon timme sen hon föddes så det är inte så konstigt.

Nix, nu måste jag hoppa i skorna och dra så jag inte missar tåget (been there done that...).

HA EN UNDERBAR LÅÅÅÅNGHELG!!!

KRAM S.

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅH vad du är värd det här! Ha en underbar helg nu! Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack T <3! Jag har haft det alldeles, alldeles underbart... KRAM!

      Radera
  2. Men du vilken underbar helg ni haft. Visst är det nyttigt att få komma iväg från hemmet och vardagen ibland och bara ta hand om och uppskatta varandra lite mer än vanligt.

    Önskar dig en fin tisdag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket och detsamma till dig!

      Ja, jag tror verkligen att man behöver det ibland. Det är dessutom nyttigt för alla inblandade, mysigt för pappan att få rå om barnen lite själv (utan att mamman finns där att förlita sig på ;))...

      KRAM S.

      Radera

Besöksräknare