tisdag 8 maj 2012

BECK SÖNDERGAARD OCH SYSTER P


Aaaah, de är som godisbitar tycker jag, mina senaste tillskott i sjallådan...

Om det finns någon grej som kännetecknar mig så är det nog att jag OFTA använder någon form av sjal (och lika ofta har jag dille på att hitta nya fina). Det är så enkelt liksom. Livar upp och förändrar vilken tråkig outfit som helst... Känner jag mig lite trist och glåmig (nästan jämt med andra ord, småbarnsförälder som jag är...) så känns det som att jag i alla fall får lite färg när jag lindar in mig i en sjal. Är jag frusen och kall (nästan jämt också) så är det mysigt att dra en sjal över axlarna och kura lite.

Just nu är jag helt inne på stjärnor! Så inne att jag gjort något som jag av princip aldrig gör - nämligen köpt samma sak i två olika färger. Men de är såå fina och jag kände att jag omöjligt kunde välja en. Sen, sjalen med hästar på var jag ju bara tvungen att ha när jag trillade över den - och som jag misstänkte så blev det M:s favorit...

Näe, nu skall jag göra kväller här hemma.

GOD NATT!

KRAM S.


4 kommentarer:

  1. Dom är riktigt fina! Vill också ha en :)
    Har förresten en utlottning av en fin sjal, odd molly läppglans ;)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Åh, då måste jag in och kika ;)!

    Kram, kram.

    SvaraRadera
  3. Dom är ljuvliga! Är också torsk på sjalar just nu, får liksom inte nog av dem :)
    Kram

    SvaraRadera

Besöksräknare