tisdag 8 maj 2012

I-LANDS PROBLEM



Iiiiiiih!!!

Med över en vecka kvar till något som jag längtat efter lääänge så känner jag mig som ett barn på julafton. Kan knappt förstå att det är sant, men nästa torsdag åker jag och underbara vänner till Stockholm för att bo två (2!) nätter på hotell, shoppa, spa:a, äta god mat, dricka massor med vin och bara njuta.

När man i över tio månaders tid inte sovit en hel natt (visst, det äääär värt det, men ändå) och inte varit hemifrån själv mer än några timmar så är det stor PEPP på den här resan - det är det kan jag säga! Jag planerar packning och det dimper ned små paket här hemma med kläder som jag ska ha på mig.

 Jag har insett att nätshopping är min melodi. Har alltid så svårt att hitta kläder i butik - blir bara rastlös och oinspirerad när jag måste hitta något. Men att i lugn och ro - hemma med datorn i knät inspireras av snygga bloggerskor och sedan kanske beställa tröjan med stort T, det är min grej. Dessutom så blir det väldigt sällan de där impulsköpen längre, utan det jag köper är noga övervägt och planerat.

På torsdag nästa vecka så ska vi köra en riktig TJEJPARTYKVÄLL, och jag är på jakt efter en snygg klänning till det tillfället (och förhoppningsvis några fler festkvällar i sommar...). Med tanke på ovan nämnda så vore det skönt att ha klänningen klar och inte behöva känna att jag måååste hitta något.

Klänningen nedan vore ju en dröm...


Bild lånad från Valerie Aflalos hemsida.

Eller är det någon tjej därute som har något bra tips på partyoutfit till mig??? Tipsa mig gärna...

KRAM S.








2 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt! Finns inget roligare än och få åka iväg med sina vänner :)

    Valerie har en fin butik inne på MOOD som ni bara måste till. Annars hittar jag ofta fina klänningar till mer överkomligt pris på tex Zara, och massa snygga partyskor, dom har närbutik med ;)VILA kanske.. kolla in hos Nelly.com
    (säg till om du vill ha Sthlm tips ;))

    Hoppas du hittar något fint! :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, den där MOOD-gallerian ser jag fram emot :)! Men Zara och Vila låter som bra alternativ (hade glömt att Zara har webbutik - måste kika). TACK för tipsen....

      Radera

Besöksräknare