tisdag 22 maj 2012

SLAPPARTISDAG

Med på shoppinglistan till Stockholm fanns en önskan om att hitta ett par lite snyggare mjukisbyxor Ett par som känns helt ok att slänga på sig på väg till förskolan eller ner på stan de dagar som jag inte känner för något annat än en slapparoutfit (ganska ofta med andra ord).

Kände mig kanske inte helt 100 på de här från G-star när jag köpte dem, men efter att ha slashasat omkring hemma iförd dessa ett par dagar är jag snarare rädd för att jag aaaaldrig vill använda några andra (japp, de är på idag också).

De är mjuka och sköna med hängigt skrev (plusplus) och faktiskt så tror jag till och med att de skulle kunna funka att dressa upp med ett par klackar och en snyggare överdel/kavaj/skinnjacka. Användbara var ordet.

Nu åker byxorna dock av för jag tänkte göra ett litet försök att förvandla vintervita ben till något lite mer barbent-vänligt. Det gäller att ta tillfället i akt när det vankas sommarsol och härlig värme.

HA EN FIN TISDAG ALLA!

KRAM S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare