onsdag 27 juni 2012

SHOES MADE FOR WALKING


Hejsvejs!

Här hemma har det varit fullt upp med en liten sjukling de senaste dagarna. Lilla Sigrid har suttit fast vid mig som en liten apunge och hon har varken ätit eller (knappt) druckit... Usch, vad trist det är att se de små så hängiga och vad jobbigt det är att de inte kan säga vad det är som är fel eller vad det är som gör ont. 

Men lika fort som det kom, lika fort verkar det onda ha gått över för idag har hon varit mer som vanligt och jag stoppade ner lillskruttan i vagnen och tog med mig Maja till bästa Säterdalen för att hon skulle få leka av sig lite (för det är inte så roligt att vara storasyster heller när mamma bokstavligen sitter fast i soffan med en febrig, sovande apunge på sig).

Jag hoppas att det inte blir några bakslag för jag och M. sitter här hemma och funderar över om vi ska ta en sväng på Peace and Love på fredag. Vi var där för två år sedan och det var verkligen supermysigt. På fredag spelar dessutom både Melissa Horn och Kent och de ser jag gärna. Aaahh, vi funderar till imorgon... För ovanlighetens skull verkar det finnas biljetter kvar.

Ni missar väl inte alla reor som startat hos webshopparna va? Det finns massor av fint till bra rabatter... Själv var jag i S.T.O.R.T. behov av träningskläder (sista löppasset fick jag dra upp shortsen var 30:e sekund!) och kikade in hos Sportamore och det var då sannerligen stället att handla på. Jag gick loss på löpartights, löparshorts, 2 linnen och 2 sportbehåar och supercoola neonskorna ovan, allt från Nike. Det var sommarrabatter hit och midsommarrabatter dit och fri frakt och fri retur och det kändes som att det i slutänden blev mer eller mindre gratis... Japp, det är helt klart nu man skall passa på!

KRAM S.

4 kommentarer:

  1. Jobbigt när dom små är sjuka, vilken tur att hon har piggat på sig :)/kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, usch... Riktigt tråkigt, särskilt eftersom de inte kan berätta vad som är fel. Men nu verkar hon mycket gladare - däremot är storasyster nu inte på topp - argare och ledsnare än vanligt (men det kan väl vara åldern också ;)).

      Kram S.

      Radera
  2. ÅÅåååhhh tack för finfint tips, passar mig perfekt just nu, ska genast kika in.
    Stackars liten som varit sjuk, skönt att hon mår bättre nu!

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja passa på - det var ytterligare 20% på rean med koden midsommar. Sportamore har gått mig lite förbi innan, trots att jag sett annonser överallt - men det fanns verkligen massor! Skorna ovan har jag drömt om sen jag såg de hos Olga Rönnberg, men inte sett de ngnstans i butik... Och tur var väl det, för nu var det riktigt skapligt pris :)!

      Kram S.

      Radera

Besöksräknare