onsdag 20 juni 2012

OCEAN BEACH CLUB









Jag lovar. Ska sluta tjata om det här hotellet nu. Men jag skrev igår att jag skulle visa lite bilder av inredningen också. Som i mina mått mätt verkligen var så där mitt i prick. Kuddar, mattor och övriga textilier från Tine K och Day Home så långt ögat kunde nå.

 Olivträd - både stora och i krukor - Ö.V.E.R.A.L.L.T.

Lyktor och Marrakechkakel och vita dekorstenar och vita brickbord och vitt och vitt och vitt och lite turkost.

Sen hade varje dörr och rumsnummer ett litet härligt semesterbudskap (rolig detalj som jag aldrig sett förrut). GOOD TIMES, oh yes!


De här bambustolarna blev jag så förtjust i så att jag har lagt en kväll med att googla liknande. Skulle gärna vilja ha två stycken ute på framsidan. Det är där vi har vår kvällssol och jag skulle vilja ordna lite "mysuteplatskänsla" på ena sidan av entrétrappen. (Den andra sidan har vi ju fixat till lite som jag visat här).

Om det är någon mer som är sugen så kan jag tipsa om att det finns liknande hos "Dreams of Molly" och att de dessutom har 20% rabatt på ett köp fram till 6 juli (med koden sommar).

Nu gråter det på övervåningen. Dags att göra kväller.

KRAM S.



10 kommentarer:

  1. Oh My vad snyggt!!! Måste anteckna namnet på det hotellet!
    Vilken fin blogg du har, och vilka söta små tjejer!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK söta du, vad glad jag blir...

      Kram Sandra

      och hotellet är verkligen ett tips ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Varsågod ;)! Finns ju mycket annat fint också :)

      Kram Sandra

      Radera
  3. These are genuinely impressive ideas in regarding blogging.
    You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.


    my homepage ... jackpot 6000

    SvaraRadera
  4. Defіnitеlу believe that which you statеd.
    Υour favorite justifіcatiоn seemеd to bе on the internet the easiest thing
    to be awarе of. I say tо yοu, I definitеly get irkеd while people think аbout worries that thеу plaіnly do not
    know about. Үou manаged to hit the nail upon thе top and also defined out the whole thing
    ωithout haѵіng ѕiԁe effect
    , pеople could tаke a signаl.
    Will probablу be bасκ to get more.
    Thanks

    Here is mу homepagе Nummerupplysningen.se

    SvaraRadera
  5. Hello ѵery nice blog!! Guy .. Вeautіful .
    . Amazing .. I'll bookmark your web site and take the feeds additionally? I'm happy
    to find a lot of hеlрful info here wіthіn the put uρ, ωe want deνelοp eхtгa strategiеs
    on thіs rеgaгd, thаnκ уou foг sharing.
    . . . . .

    Here is my websіte: гhinoplasty surgerу ()

    SvaraRadera
  6. It's remarkable to pay a quick visit this web site and reading the views of all friends about this article, while I am also eager of getting familiarity.

    Here is my webpage: jackpot 6000

    SvaraRadera
  7. Amazing blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on
    everything. Would you propose starting with a free platform like Wordpress or
    go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused .. Any tips? Kudos!

    my blog post :: Jackpot 6000 (http://Noelcalvi.revelife.com/)

    SvaraRadera
  8. I'm curious to find out what blog system you happen to be utilizing? I'm eхρeriencing ѕome ѕmall seсurity isѕueѕ ωith mу lаtest site anԁ I would lіκe to find sοmething moгe гisκ-free.
    Do уou have аnу suggestions?

    Feel frее to surf to my web sitе - nummerupplysningen

    SvaraRadera

Besöksräknare