tisdag 27 mars 2012

SCOTCH R´BELLE

Hos babyshop kan man nu hitta finfina vårnyheter från snyggelisnyggmärket Scotch R´belle. De här tre är mina favoriter...

 Puderrosa jacka med stor, avtagbar luva. Gillar färgen skarpt och de små detaljerna.
Rolig tröja som blir en liten klänning när man knäpper fast en liten kjol nertill,


Med den här byxdressen så skulle Maja matcha mig och de blåprickiga shortsen jag köpte på Lindex häromdagen...



För övrigt så är det täppt näsa och rinniga ögon som gäller för mig just nu och lilla ligger och hostar uppe i sin säng och stora har varit på ett rysligt humör i ett par dagar (kanske förkylning på g?). Lite trist med tanke på att vi rullar mot Stöten på torsdag... Äsch, jag kör på c-vitaminbrus och lyssnar på den här låten som gör mig glad (och får mig att längta efter sommarfester på uteplatsen), så ska vi nog se att vi är tiptop till helgen.

KRAM S.

2 kommentarer:

  1. Åh, tröjan + kjol = to die for! =)
    Vad är det för fel? Nu slutar vi genast med snorfasonerna!

    SvaraRadera
  2. Du är ju händig med maskinen - kanske kan sy en sån till mig ;)! Nu var det slut snorat, hoppas inte vi smittade er sist...

    SvaraRadera

Besöksräknare