måndag 19 mars 2012

LILLA JULAFTON


Hej och hå vad det blåser här hemma idag och kallt är det dessutom. Jag som vill ha vårvärme och sitta på köksverandan och dricka kaffe, utan den minsta lilla tillstymmelse till blåst. Det blåser dessutom från fel håll - för när vinden kommer från detta håll då viner det som den värsta blåsorkestern uppe i badrummet. Brrr, det ryktas dock att värmen är på väg så jag tröstar mig med det.

Men, men - vad gör väl det när vi har lilla julafton här hemma. Det installeras ljudsystem för fulla muggar både inne och ute (måste ju ha musik på veranda och uteplats när det blir tjejfest i sommar så klart...). Det är dessutom otroligt enkelt att förstå sig på, trådlöst och sköts via datorn/iphonen. Att det dessutom är snyggt gör ju ingen skada...

Så nu blir det till att fixa spellistor så det står härliga till. Men först står det födelsedagskalas på schemat. Majas fina kompis Alfred (med de mest otroliga bruna ögon och det mest fantastiska röda hår) fyller 3 år, så det skall vi självklart fira! GRATTIS till dig!!!

KRAM S. 

(Sitter också lite med förväntansfullt pirr i magen, för jag väntar på att ett paket ska dyka upp med någonting som jag planerat för länge. Så som sagt, det är lilla julafton idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare