fredag 23 mars 2012

FREDAGSPEPP



Bjuder på ett par härliga Thailandsbarn i väntan på de där inläggen jag tänkt göra om vår resa. Det är bara det att jag har så otroligt mycket bilder så jag vet inte vart jag skall börja (precis som att jag har så otroligt mycket tvätt i tvättstugan att jag inte vet vart jag skall börja - har liksom svårt att ta tag i mig själv när något blir så där övermäktigt). 

Här hemma har vi fredagspepp idag. Fredagar är min och tösernas mysmorgon och vi skrotar ofta runt i pyamasen hela förmiddagen. Just nu sover Sigrid och Maja dansar till "Popular" för 15:e gången idag (måste filma henne för hon är så underbart söt och dansar så gulligt, men nåde mig om jag ler för då ljuser "SKRATTA INTE ÅT MIG".) Själv njuter jag en kaffe och kikar på Thailandsbilderna för att få tillbaka den där härliga semesterkänslan...

Strax måste vi dock bege oss ut i det sköna marsvädret och få lite sol på näsan. Jag måste också styra upp hur vi skall ta oss till tåget i eftermiddag då M. glömde ta med golfbag och golfvagn som skulle med till Stockholm. Inte superlätt att få med sig två barn, syskonvagn, packning och dessutom golfgrejjer till stationen - nix, det där tål att tänkas på!

KRAM S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare