onsdag 21 mars 2012

MAMMALYX


Stora är på förskolan och lilla sover så jag passar på att lyxa till det med en god kopp kaffe och nyaste Lantliv ute på verandan, innan det är dags för dagens måsten. Idag lovas det sol och 14 grader varmt men än så länge orkar inte solen bryta fram här hos oss.

Igår kom posten äntligen med mitt paket, som innehöll det här. Har varit sugen på ett nytt objektiv länge och velat fram och tillbaka, läst recensioner och rådfrågat proffs. Tillslut blev det ett 50 mm 1,4G från Nikkor, så nu är det bara att testa, prova sig fram och öva. Jag vill så gärna lära mig att utnyttja de funktioner som kameran har och ska plöja lite filmer härifrån så fort tillfälle ges.

KRAM S.

(Igår löste jag kort på gymmet och körde mitt första pass på väldigt lääänge - men jisses vad skönt det var (trots ruggig huvudvärk). Inser hur mycket jag saknat det så känner mig väldigt motiverad och då inte bara för att styra upp kroppen utan också för att det gör mig på så bra humör).




2 kommentarer:

Besöksräknare