måndag 2 juli 2012

EN DAGENS OCH ÄNTLIGEN MÅNDAG



Pleaseshorts, Blus från Spira (använder jämnt, varenda dag :)), nitbälte köpt hos Alvas Hus, boots Munderingskompagniet och smycken Icon


Ja, då kör vi måndag och ny vecka igen! 

Det är redan juli alltså och den här månaden börjar med sooool i alla fall - HÄRLIGT (även om jag har varit nära att blåsa bort så fort jag gått ut genom dörren). Den här veckan består av två delar - till att börja med kör vi vardagsfix och hemmafix för att sedan koppla på semestermode på torsdag då vi drar på familjeweekend till Stockholm.

Vi ska spendera två nätter med vänner i storstaden och Gröna Lund samt barnteater på Fjäderholmarna står på schemat. Vi har sammanlagt fyra gullungar med oss i åldern 1-7 (typ) år och det är fullt fokus på dem den här resan (även om den här mamman jättejättegärna skulle vilja se Melissa Horn som spelar på lördagkväll om det går att få till).

Finns det förresten någon därute som sitter på något smultronställe eller någon superrolig barngrej som vi inte borde missa? 

Just det. Världens gulligaste LilleMaja har premiärklippt sig hos en riktig frisör idag (tidigare har jag "lekt" frisör med hennes hår). Hon var bara så supersöt där hon satt helt helt stilla och lät frisören klippa av nästan en decimeter. Det var en mallig tjej som fick röda slingor i håret och som konstaterade att hon nu är nästan vuxen som kunde sitta stilla så läänge utan att ens sträcka på sig (hon sa precis så). Nu undrar hon bara om det inte är dags att klippa sig snart igen... Älskade gullunge!

Ovan visar jag min älsklingsblus för tillfället och jag ljuger inte om jag säger att jag just nu använder den heeela tiden. Den kommer från Spira och jag köpte den på rea här. Finfin.

KRAM S.

6 kommentarer:

  1. Snyggt och sommarfrächt!

    Önskar dig en fin tisdag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tck för din hälsning hos mig! Vi sk också till Sholm! Åker i morgon och skall vara där tills nästa vecka någon gång! Skulle också vilja ha lite ideér!
    Här blir det Zetas trädgård, Mood galleria, Mathilde klädaffär vid stureplan! Tapas på Calienté, Gröna Lund och kanske wasa museet! Vår dotter är nio år så hon har börjat gilla att shoppa vilket jag tycketr är kul!
    Kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul - då kanske vi springer på varandra (fast det är väl inte direkt som man är van vid när man bor i en liten stad, att man springer på folk titt som tätt, hihi). Ser fram emot när jag får sticka iväg på shoppingresor med mina småtöser...

      Ha det så härligt i Sthlm!

      Kram S.

      Radera
  3. Tack för din kommentar inne hos mig! Den värmde♥
    Och då hittade jag även hit till din fina blogg. Måste berätta att du har god smak och stil!
    Hit kommer jag ingen!!

    kram på fina du!

    CC

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du ♥! Du är så välkommen tillbaka...

    Kram S.

    SvaraRadera

Besöksräknare