onsdag 4 juli 2012

BEBIS PÅ G




Idag har min bror och familj varit över och hälsat på. Min svägerska är superdupergravid nu (BF den 10:e) och hon är så otroligt fin.

Jag fick sådan himla lust att ta fler bilder på henne och massa ideér och tankar ploppade upp i mitt huvud. Vi får se om jag hinner åka förbi innan bebisen är ute, men då gäller det nog att passa på. När storebror Charlie kom till världen (3 veckor för tidigt) så var brorsan och Evelina här på dagen och fikade så nu skojade vi om att det kanske är dags ikväll... Jag håller tummarna för det och lääängtar så efter att få snusa på en liten bebis igen.

Det blir bara ett litet kortisinlägg idag - nu skall jag fortsätta packningen för imorgon drar vi till storstaden och det skall bli sååå kul! 

HA DET GOTT!

KRAM S.

2 kommentarer:

  1. Evelina är verkligen vacker med sin fina mage!! Eloge till fotografen också!!
    Ha det fantastiskt i Storstaden. Vi drar till Norge... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, visst är hon :)! Storstaden var toppen! Hoppas Norge bjuder på finare väder än här hemma... Ha det gott!

      Kram S.

      Radera

Besöksräknare