torsdag 5 januari 2012

TINE K SS2012





Bilder från Blackballoon

Ååååh. Trillade över de här underbara bilderna från TineK:s kommande kollektion på Blackballoons facebooksida och föll pladask. Färgerna, ljuset och det fräscha vita med inslag av gröna växter. Tur att vi ska iväg på lite semester annars skulle längtan efter våren bli olidlig...

Den nedersta bilden fick mig att bli sugen på att klättra upp på vinden och leta reda på min stora samling av gamla böcker och fylla matsalsskåpet med - tur att jag inte gjorde mig av med de som jag tänkte när vi flyttade till huset. Så fint i kombination med vita möbler.

KRAM S.

UPDATE: Ååååh. Kan verkligen inte se mig mätt på den STORA lyktan på översta bilden och lampskärmarna med prismor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besöksräknare